Facebook Pixel
 Gratis bezorgd in NL en BE        Gratis retourneren         3 jaar garantie         Gespreid betalen mogelijk
Mijn winkelwagen

Otis - Daybed - Ecoleder Lichtbruin

Otis - Daybed - Ecoleder Lichtbruin
€ 1.899,00

KLEURSTAAL AANVRAGEN

De eigentijdse Otis divan is perfect geschikt om te ontspannen. Geef de Otis een speciale plek in huis zodat je je rustig terug kunt trekken of gebruik deze divan als bank. Je kunt er zowel op zitten als liggen. 

Proefzitten?
Dat kan! Onze showroom in Druten is op afspraak te bezoeken. 

AFSPRAAK MAKEN

8-10 weken
Gratis woonkamer bezorging
  • 14 dagen retourtermijn
  • Géén retourkosten
  • 3 jaar garantie conform CBM
  • Gespreid betalen mogelijk
Omschrijving

Mogelijk in de volgende varianten

Stofomschrijving
De Otis divan is uitgevoerd in ecoleder. Ecoleder is een combinatie van leder en polyester. Het is een vorm van gerecycled leer dat om deze reden aangemerkt wordt als ecoleer. Het is niet nodig om ecoleder te onderhouden met een poets- of vetmiddel, omdat het reeds is behandeld met een vuilafstotend middel. Mocht er geknoeid worden dan dien je dit zo snel mogelijk op te deppen (te laten absorberen) en schoon te maken met een vochtige doek. 
Productgroep: Microvezel gebreid
Samenstelling: Bovendoek: 96% PES, 4% PU
Samenstelling: Onderdoek: 100% Leer
Martindale: 32.000 toeren tot draadbreuk

Technische omschrijving
Romp = Beuken & Spaanplaat
Schuimkwaliteit = Zitkussen: Polyetherschuim SG 35, Rugkussen: Siliconen watten
Vering = Nosagveren

Levering
Bij aflevering zal de Otis bij je worden geleverd in één deel met de volgende afmetingen:

- L243xB100xH83 cm

De Otis wordt (standaard en gratis inbegrepen) geleverd via een i-Sofa Woonkamer Bezorging, wat inhoudt dat je meubel door BR8 naar de ruimte gebracht wordt waar het meubel komt te staan*. Je hoeft het meubel daarna alleen nog maar uit te pakken en in elkaar te zetten;
*Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. 

i-Sofa Design
i-Sofa biedt exclusief hoogstaand vakmanschap. Doordat alle i-Sofa meubelen met de hand vervaardigd zijn worden ze stuk voor stuk perfect afgewerkt. i-Sofa werkt hiervoor samen met de beste meubelproducenten en stoffenleveranciers in Nederland en Europa. Het designteam van i-Sofa, onder leiding van een gerenommeerde Nederlandse ontwerper, Hans Daalder, geeft de vonk aan de collectie van i-Sofa! Ons motto: Design Matters!

Details
Meer informatie
Meubel Stijl Modern
Zithoogte 47 cm
Zitstijl Ontspannen
Aantal zitplaatsen 2
Bekleding Leer
Product type Daybed
Materiaal poot Metaal
Materiaal bekleding 96%PES, 4%PU 100% LEATHER
Zitcomfort Normaal
Kleur Lichtbruin
Merk i-Sofa
EAN 8719244814152
Levertijd 8-10 weken
Made in Holland Ja
Lengte 243 cm
Breedte 100 cm
Hoogte 83 cm
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Otis - Daybed - Ecoleder Lichtbruin
Levering

Bezorgopties
i-Sofa bestellingen worden geleverd door transportbedrijf BR8 uit Montfoort. Deze transporteur is gespecialiseerd in het vervoeren van grootmeubelen. Vooraf aan de levering van je bestelling neemt BR8 altijd eerst contact op om in overleg een afleverafspraak in te plannen. Voor vragen omtrent de levering kan je contact opnemen met BR8 T: 030 227 18 17 E: planning@br8.nl

Wanneer je een bestelling bij i-Sofa hebt gedaan kan deze op twee verschillende manieren geleverd worden, of:
- (standaard en gratis inbegrepen) via een i-Sofa Woonkamer Bezorging, wat inhoudt dat je meubel door BR8 naar de ruimte gebracht wordt waar het meubel komt te staan*. Je hoeft het meubel daarna alleen nog maar uit te pakken en in elkaar te zetten;
*Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.

-via een i-Sofa Woonkamer Bezorging, inclusief montage, wat inhoudt dat je meubel door BR8 naar de ruimte gebracht wordt waar het meubel komt te staan*. Het meubel wordt vervolgens door BR8 uitgepakt, geassembleerd en het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen; 
*Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Als je meubel de bezorgconditie 'i-Sofa Woonkamer Bezorging' heeft kun je in de winkelwagen, tegen bijbetaling van € 35,- per meubel, kiezen voor "i-Sofa Woonkamer Bezorging, inclusief montage".

Bovengenoemde i-Sofa bezorgingen hebben betrekking op bezorgingen op de begane grond en op verdiepingen. Op verdiepingen slechts alleen indien goed begaanbaar en bereikbaar met trappenhuis of met lift. Neem bij twijfel altijd vooraf contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je indien nodig assisteren met het vinden van een verhuislift.

Aflevermoment bepalen
De transporteur neemt contact met je op per e-mail en sms-bericht. Hierin staat een link die je toegang geeft tot de agenda/planning van BR8. Je kunt vervolgens een voorkeursdag en tijdsvak ingeven waarin je het meubel graag geleverd wenst te krijgen. Let op: dit tijdsvak betreft een voorkeur en geen definitieve aflevertijd. Eén dag voor levering krijg je een mail met een definitief tijdsvak waarbinnen de levering gaat plaats vinden. Een tijdsvak beslaat een periode van 2 uur. De ochtend van de betreffende leverdag ontvang je om 8 uur s'ochtends tevens een link met daarin een track & trace code zodat je precies kunt volgen wanneer de bezorger bij je zal arriveren. Wanneer er op het opgegeven adres op afgesproken datum en tijdstip niemand aanwezig is, dan brengen wij kosten in rekening voor een extra bezorgstop. 

Meten is weten
Het is heel belangrijk om vooraf te meten of de nieuwe bank wel door de deur past, de gang door, de woonkamer in. Meet elke muur. Neem hierbij ook de hoogte van het plafond mee. Maak onderscheid tussen de normale afmetingen en de bruikbare ruimte die overblijft. Denk bijvoorbeeld aan radiatoren of andere kleine dingen die het oppervlak minder bruikbaar maken. Je hebt ruim tien centimeter extra nodig om een meubelstuk door een deur, trapgat of in de lift te krijgen. Moet je een hoek om? Reken nog wat extra ruimte. Tips voor twijfelaars: probeer bijvoorbeeld eerst met een plat stuk karton van de juiste afmetingen door de deur te komen. In een lift past trouwens vaak meer dan je denkt, check dat dus nog even extra goed.

Extra leveringsopties
Als je meubel als bezorgconditie 'i-Sofa Woonkamer Bezorging' heeft kun je in de winkelwagen, tegen bijbetaling van € 35,- per meubel, kiezen voor "i-Sofa Woonkamer Bezorging, inclusief montage".

Levertijd
i-Sofa houdt geen voorraad aan en maakt, nadat je de bestelling hebt geplaatst, het meubel speciaal voor jou! Daarbij geldt dat alle i-Sofa producten volledig met de hand worden gemaakt. Dit vergt een goede planning en vraagt om de inzet van gekwalificeerde meubelbouwers en stoffeerders. Wij doen ons uiterste best om binnen de richttermijn je bestelling te bezorgen, maar het blijft mensenwerk. Het kan daarom soms voorkomen dat je bestelling een dag eerder, maar ook een of twee dagen later, bij je aangeboden wordt dan in 1ste instantie de planning was. Je kunt er zeker van zijn dat alle i-Sofa medewerkers er alles aan doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

Garantie

i-Sofa.nl verstrekt boven zijn wettelijke verplichting haar klanten 3 jaar garantie, conform de bepalingen van het CBM (Centrale Bond van Meubelfabrikanten) op de geleverde zaak, voor zover het gebreken betreft waarvan i-Sofa.nl niet aannemelijk kan maken dat deze het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik, dit met inachtneming van het navolgende.                                 

  • Tenzij anders is overeengekomen, houdt de garantie in dat de geleverde zaak wordt hersteld indien zulks naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid mogelijk is, dan wel wordt vervangen indien dat redelijkerwijs niet mogelijk is, een en ander met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten.

  • Vooraf aan de garantieprocedure zal het beoordelen en vaststellen van een klacht geschieden door een gespecialiseerd en onafhankelijke partij, POS Polsterservice. 
    - Wanneer de klacht gegrond is zal POS tot reparatie overgaan. De kosten voor de expertise van POS Polsterservice en de bijbehorende voorrijkosten zullen volledig door de leverancier worden vergoed.
    - Wanneer de klacht niet gegrond is zal de leverancier de kosten voor de expertise van POS Polsterservice en de bijbehorende voorrijkosten niet aan de consument vergoeden. 

  • De omvang van de garantie is aldus gestaffeld:
    - tot één jaar na factuurdatum: de kosten komen volledig voor rekening van de ondernemer;
    - vanaf één jaar tot twee jaar na factuurdatum: de kosten komen voor 2/3 deel voor rekening van de ondernemer en voor 1/3 deel voor rekening van de consument;
    - vanaf twee jaar tot drie jaar na factuurdatum: de kosten komen voor 1/3 deel voor rekening van de ondernemer en voor 2/3 deel voor rekening van de consument.

  • Het recht op vergoeding van de vracht- en voorrijkosten wordt na verhuizing buiten Nederland beperkt tot die kosten die de ondernemer kwijt zou zijn geweest als de afnemer was blijven wonen op het adres waar de zaak is afgeleverd.
                                           
  • Na verloop van drie jaar vanaf de factuurdatum vervalt de garantie.
Vraag en Antwoord

Kan ik stofstalen opvragen?
Wil je graag een stofstaal ontvangen? Bel of mail hierover met onze klantenservice en we sturen je gratis stofstalen toe.
Hoe log ik in bij i-Sofa?
Rechtsboven op de homepage staat ‘mijn account’. Wanneer je daarop klikt verschijnt er een login venster. Klik op ‘aanmelden als nieuwe klant’ als je je nog niet eerder hebt ingelogd bij i-Sofa. Wanneer je al een account hebt, vul je de gebruikersnaam en het wachtwoord in.

Kan ik een meubel ook in een andere kleur bestellen dan standaard bij een artikel op de website wordt getoond?
Ja, dat kan. We willen je er wel op attenderen dat bij een custom-made product (dat wil zeggen een meubel dat qua uitvoering of stofkeuze afwijkt van ons reguliere collectie, zoals online getoond) na bestelling niet geretourneerd kan worden. Dit komt omdat wij deze opstelling en/of uitvoering niet standaard aanbieden in onze reguliere collectie en speciaal voor je zullen gaan maken. Neem voor een custom-made bestelling contact op met onze klantenservice.
Is het mogelijk om een meubel na bestelling te ruilen?
i-Sofa meubelen worden binnen een retourtermijn van 14 dagen kosteloos opgehaald. In overleg met onze klantenservice kan je een bestelling ook ruilen. 
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je i-Sofa meubel binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit krijgt.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. In ieder geval zal i-Sofa je, voor zulke terugbetalingen, geen kosten in rekening brengen. Daarnaast halen wij de te retourneren goederen gratis op. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Download
Informatie & formulier inzake de Herroeping van een overeenkomst met i-Sofa
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Hieronder vind je alle betaalvormen die i-Sofa in haar winkelwagen aanbiedt.

Gebruik uitsluitend de betaalvorm “Overboeking” als je ervoor kiest om je aankoop in 2 gelijke termijnen te voldoen.
Bij het afrekenen vermeldt je in het tekstvak “Laat een opmerking/ vraag achter”, zie onderstaand voorbeeld, dat je ervoor gekozen hebt het factuurbedrag in 2 gelijke termijnen te betalen, 50% direct per bankoverboeking en 50% bij aflevering van de meubelen!

Is het ook mogelijk om zakelijk te bestellen?
i-Sofa staat ook voor zakelijke klanten klaar. Neem bij interesse telefonisch of per e-mail contact met onze klantenservice op voor overleg of het aanvragen van een offerte. 

- Persoonlijke aanpak: wensen, identiteit en budget zijn het startpunt van onze samenwerking;
- Groot aanbod: i-Sofa.nl biedt een grote collectie zitmeubelen aan maar kan buiten haar reguliere collectie om ook projectmeubelen leveren, zoals bijvoorbeeld tafels, stoelen, bedden en verlichting;
- Scherpe prijzen: direct zaken doen met de producent realiseert scherpe prijzen;

i-Sofa ondersteunt het inrichten van projecten met deskundig advies. Wij werken dan ook graag samen met architectenbureaus en interieurontwerpers. i-Sofa heeft inmiddels veel mooie projecten uitgevoerd voor diverse bedrijven en instellingen binnen de sectoren hospitality, office en retail.