Facebook Pixel
 Gratis bezorgd in NL en BE        Gratis retourneren         3 jaar garantie         Gespreid betalen mogelijk
Mijn winkelwagen

Klantenservice

Voor vragen over je bestelling, onze meubelen en onze stoffen kun je altijd terecht bij onze klantenservice.
Wij zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar van ma-do van 10.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 10.00 tot 15.00 uur en natuurlijk via info@i-sofa.nl.
Ook voor opmerkingen en suggesties over de website ben je hier aan het juiste adres.
Wij geven je zo snel mogelijk antwoord!

Kan ik stofstalen opvragen?
Wil je graag een stofstaal ontvangen? Bel of mail hierover met onze klantenservice en we sturen je gratis stofstalen toe.

Kan ik een meubel ook in een andere kleur bestellen dan standaard bij een artikel op de website wordt getoond?
Ja, dat kan.
We willen je er wel op attenderen dat bij een custom-made product (dat wil zeggen een meubel dat qua uitvoering of stofkeuze afwijkt van ons reguliere collectie, zoals online getoond) na bestelling niet geretourneerd kan worden.
Dit komt omdat wij deze opstelling en/of uitvoering niet standaard aanbieden in onze reguliere collectie en speciaal voor je zullen gaan maken.
Neem voor een custom-made bestelling contact op met onze klantenservice.

Hoe log ik in bij i-Sofa?
Rechtsboven op de homepage staat ‘mijn account’.
Wanneer je daarop klikt verschijnt er een login venster.
Klik op ‘aanmelden als nieuwe klant’ als je je nog niet eerder hebt ingelogd bij i-Sofa.
Wanneer je al een account hebt, vul je de gebruikersnaam en het wachtwoord in.

Is het mogelijk om een meubel na bestelling te ruilen?
i-Sofa meubelen worden binnen een retourtermijn van 14 dagen kosteloos opgehaald.
In overleg met onze klantenservice kan je een bestelling ook ruilen. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je i-Sofa meubel binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen retourneren.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit krijgt.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. In ieder geval zal i-Sofa je, voor zulke terugbetalingen, geen kosten in rekening brengen. Daarnaast halen wij de te retourneren goederen gratis op. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Download
Informatie & formulier inzake de Herroeping van een overeenkomst met i-Sofa

Op welke manieren kan ik bij i-Sofa betalen?

Algemeen
Alle prijzen van de producten die via i-Sofa verkocht worden zijn inclusief BTW. Wij doen onze uiterste best om bij elk product in de webshop de juiste prijs te vermelden.
Het zou in een enkel geval kunnen voorkomen dat de prijs van een product in de winkelwagen verschilt van de prijs op een of meerdere webpagina’s.
In dat geval geldt de prijs in de winkelwagen als definitief. Aan onopzettelijke foutieve prijsvoering kunnen geen rechten worden ontleend.
i-Sofa hanteert de besteldatum als de aankoopdatum.
Voor alle overige details van de overeenkomst verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden die op onze aanbiedingen en overeenkomsten van toepassing zijn.

Wanneer wordt mijn meubel geleverd?
i-Sofa streeft ernaar om je bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren. i-Sofa houdt geen voorraad aan en maakt, nadat je de bestelling geplaatst hebt, het meubel(en) speciaal voor jou!
Daarbij geldt dat alle i-Sofa meubelen volledig met de hand worden gemaakt. Dit vergt een goede planning en vraagt om de inzet van gekwalificeerde meubelbouwers en stoffeerders.
Wij doen daarbij ons uiterste best om binnen de richttermijn het meubel(en) bij je te bezorgen, maar het blijft mensenwerk.
Het kan soms voorkomen dat je bestelling een dag eerder, maar ook één of twee dagen later, bij je bezorgd wordt dan in eerste instantie de planning was.
Voordat de bestelling bij je wordt geleverd, zal de transporteur van i-Sofa contact opnemen om samen met jou de dag van bezorging en het tijdstip af te spreken.

Hoe meld ik een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een van onze meubelen en/ of dienstverlening.
Wij willen je uiteraard graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Je kunt ons hierover mailen via info@i-sofa.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.