



Bezorging
Bezorgopties
i-Sofa bestellingen worden geleverd door transportbedrijf BR8 uit Montfoort.
Deze transporteur is gespecialiseerd in het vervoeren van grootmeubelen.
Vooraf aan de levering van je bestelling neemt BR8 altijd eerst contact op om in overleg een afleverafspraak in te plannen.
Voor vragen omtrent de levering kan je contact opnemen met BR8 T: 030 227 18 17 E: planning@br8.nl
Wanneer je een bestelling bij i-Sofa hebt gedaan kan deze op twee verschillende manieren geleverd worden, of:
- (standaard en gratis inbegrepen) via een i-Sofa Woonkamer Bezorging, wat inhoudt dat je meubel door BR8 naar de ruimte gebracht wordt waar het meubel komt te staan*. Je hoeft het meubel daarna alleen nog maar uit te pakken en in elkaar te zetten;
*Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.
-via een i-Sofa Woonkamer Bezorging, inclusief montage, wat inhoudt dat je meubel door BR8 naar de ruimte gebracht wordt waar het meubel komt te staan*. Het meubel wordt vervolgens door BR8 uitgepakt, geassembleerd en het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen;
*Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.
Als je meubel de bezorgconditie 'i-Sofa Woonkamer Bezorging' heeft kun je in de winkelwagen, tegen bijbetaling van € 35,- per meubel, kiezen voor "i-Sofa Woonkamer Bezorging, inclusief montage".
Bovengenoemde i-Sofa bezorgingen hebben betrekking op bezorgingen op de begane grond en op verdiepingen. Op verdiepingen slechts alleen indien goed begaanbaar en bereikbaar met trappenhuis of met interne lift. Neem bij twijfel altijd vooraf contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je indien nodig assisteren met het vinden van een verhuislift.
Aflevermoment bepalen
De transporteur neemt contact met je op per e-mail en sms-bericht. Hierin staat een link die je toegang geeft tot de agenda/planning van BR8.
Je kunt vervolgens een voorkeursdag en tijdsvak ingeven waarin je het meubel graag geleverd wenst te krijgen.
Let op: dit tijdsvak betreft een voorkeur en geen definitieve aflevertijd. Eén dag voor levering krijg je een mail met een definitief tijdsvak waarbinnen de levering gaat plaats vinden.
Een tijdsvak beslaat een periode van 2 uur. De ochtend van de betreffende leverdag ontvang je om 8 uur s'ochtends tevens een link met daarin een track & trace code zodat je precies kunt volgen wanneer de bezorger bij je zal arriveren.
Wanneer er op het opgegeven adres op afgesproken datum en tijdstip niemand aanwezig is, dan brengen wij kosten in rekening voor een extra bezorgstop.
Meten is weten
Het is heel belangrijk om vooraf te meten of de nieuwe bank wel door de deur past, de gang door, de woonkamer in.
Meet elke muur. Neem hierbij ook de hoogte van het plafond mee. Maak onderscheid tussen de normale afmetingen en de bruikbare ruimte die overblijft.
Denk bijvoorbeeld aan radiatoren of andere kleine dingen die het oppervlak minder bruikbaar maken. Je hebt ruim tien centimeter extra nodig om een meubelstuk door een deur, trapgat of in de lift te krijgen.
Moet je een hoek om? Reken nog wat extra ruimte. Tips voor twijfelaars: probeer bijvoorbeeld eerst met een plat stuk karton van de juiste afmetingen door de deur te komen.
In een lift past trouwens vaak meer dan je denkt, check dat dus nog even extra goed. Indien bij levering blijkt dat de bank niet past dan brengen wij de kosten van de betreffende levering in rekening.
Algemeen
De bezorging van i-Sofa meubelen is conform de AVC condities in Nederland, de Algemene Vervoerscondities voor nationaal transport, met uitzondering van de Waddeneilanden (op aanvraag).
i-Sofa rekent geen extra leveringstoeslagen bij leveringen tot de E40 lijn in België, inhoudende de lijn Oostende, Gent, Brussel, Luik en Maastricht. Prijzen voor levering op de Nederlandse Waddeneilanden, in Wallonie en in Duitsland zijn op aanvraag.